Author Topic: voor Avilla  (Read 1350 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AIR

• TNMS Member
  • can't stop moving, can't stop
voor Avilla
« on: June 29, 2015, 20:39:22 PM »
"I've actually seen women fans with boyfriends that they've clearly dragged to the show. They're not pleased to be there, while their girlfriends are singing every word."
G. Lee

avilla

• TNMS Member
Re: voor Avilla
« Reply #1 on: June 30, 2015, 14:14:17 PM »
Ha dank.
Ik was er reeds van op de hoogte

Ze speelde vrijdag op het "down the rabbit hole" festival, had daar graag heen willen heen willen gaan, maar vond niemand die zin had om met mij mee te gaan.
En ja, in je eentje op een festival rondlopen is ook niet alles, en ze verkochten alleen kaarten voor 3 dagen, dat was me wat teveel van het goede.

Eergisteren kreeg ik een mailtje van Paradiso dat ze daar het hele Horses album ook nog doet.
Maar Vredenburg wist ik niet (is een dag eerder dan Paradiso) misschien is dat een betere optie, is wat dichter bij huis en dan kan ik tenminste nog thuiskomen.
Ga er even in duiken, misschien doet ze nog wel meer zalen in Nederland, je weet maar nooit hoe dicht bij huis ze nog speelt ....
Second chance nontheless.... Me happy, Horses is een te gek album :-)
I wish I was a vulcano, laying on my back all day smoking,
while people would say; "look she's working".

AIR

• TNMS Member
« Reply #2 on: July 05, 2015, 15:47:16 PM »
Ik ken deze zaal van Vredenburg niet. Alles is vernieuwd maar de akoestisch is altijd goed daar. En Utrecht is voor jou dichterbij. ....  ik zit ook nog te twijfelen.  Horses is een heel gaaf album.
"I've actually seen women fans with boyfriends that they've clearly dragged to the show. They're not pleased to be there, while their girlfriends are singing every word."
G. Lee

avilla

• TNMS Member
« Reply #3 on: July 06, 2015, 10:46:06 AM »
De nieuwe Vredenburg zaal ligt geloof ik direct aan het station, dus voor mij een ideale plek, het is op zaterdag dus ik kan zeker weer thuis komen.

Ik zit ook nog wel te twijfelen.
Er is bij mij in de buurt niemand die ik ken die Patti Smith zo goed vindt dat ze erheen willen
Ik ben de laatste keer alleen geweest naar Paradiso, maar vond dat toch niet echt op en top genieten
Vaak koop ik twee kaartjes en vraag dan iemand mee, maar als ik blijf zitten met een kaartje vind ik dat zo zonde van m'n geld.
Heb haar nog Gloria zien doen op TV (Glastonbury) en ze was niet echt goed bij stem, was echt rauw, schreeuwerig. In haar defense had ze wel een keelontsteking geloof ik.

Maar ja Horses...Denk wel dat ik toch maar een kaartje koop
I wish I was a vulcano, laying on my back all day smoking,
while people would say; "look she's working".

AIR

• TNMS Member
« Reply #4 on: July 27, 2015, 16:00:19 PM »
Maar ja Horses...Denk wel dat ik toch maar een kaartje koop....
 ;D
G. Lee