• Welcome to The National Midday Sun. Please login or sign up.
July 21, 2019, 18:15:43 pm

Wat zou je doen?

Started by MarcelH, January 18, 2015, 06:25:32 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcelH

Een nieuw album hoeven we niet te verwachten in dit jaar maar over optredens gaan wel geruchten. De kans is aanwezig dat het dan niet meteen om Europa gaat. Wie trekt er dan de stoute schoenen aan en gaat naar dat andere continent? Wat zou je doen om Rush dit jaar te zien? Of zou je rustig afwachten op een tour hier?

Persoonlijk, als het aan de orde zou zijn, zou ik niet alles op alles zetten om Rush dit jaar te zien. Ergens heb ik het idee dat de Clockwork Angels tour niet de laatste was die we hier zagen. Maar, is dat ergens op gebaseerd? Just a hunch...

Er is zoveel meer muziek dan Rush alleen. Toch, deze band bracht volle stalkertours op de been. Wat zou je anno nu nog doen om de mannen live te zien?
Happiness is the road...

Marcel

Ik zou nog wel naar de VS of Canada willen gaan om Rush te zien maar ik denk ook dat we ze hier in Europa nog wel een keer gaan zien hoor.
Veel zal gaan afhangen van de UK, hoeveel shows kunnen ze daar geven? Als ze daar spelen dan spelen ze ook hier lijkt me.
Afgaande op de geruchten dan spelen ze deze zomer in de VS/Canada, misschien dan in het najaar hier of anders mei/juni 2016 .........da's nog ver...

Mijn grootste wens is om Rush eens @ Red Rocks te zien. Man wat lijkt me dat geweldig !!!!   ::)

Ik zou wel alleen maar naar het andere continent gaan als het in mijn vakantieperiode past.
"I don't have faith in faith, I don't believe in belief,......You can call me faithless".

rushanne

Ik heb helaas de centen niet om naar een ander continent te reizen, maar hopelijk komt er toch nog een Nederlandse datum uit de hoge hoed. Ergens eind 2015/begin 2016 waarschijnlijk, als het al gebeurt.
Once upon a time, I could control myself

AIR

Ik ga wel naar de USA maar dan is Rush al klaar met touren (heb ik weer)  :'(
Ik ben wel van plan het nieuwe boek van Kevin Anderson daar te gaan kopen (leuk souvenir)  :)
"I've actually seen women fans with boyfriends that they've clearly dragged to the show. They're not pleased to be there, while their girlfriends are singing every word."
G. Lee

Avalon

Ik ga 20-25 juni naar een congres in Vancouver, misschien lukt het om eerst via Toronto te gaan, dat zou fijn zijn :)
"Alles Goed?"
(Geddy Rotterdam '83, '88, '92, '04, '07, '07, '11, Amsterdam '13)

Seev

Ik vraag me af of we ze nog in Europa gaan zien...

Thenop

Ik denk dat ze Europa nog wel een keertje doen, R40 klinkt in ieder geval als een wereldtour.
Ik ga niet naar de USA of Canada om ze te zien. Als ik daar al naartoe ga dan is het vooral voor vakantie.
Arrogance Is Bliss

Marcel

Het liefst zou ik het willen combineren met een vakantie maar deze dates komen me slecht uit. Ik heb nog gedacht aan New York en Newark maar om maar zo'n vijf dagen(duty calls) naar de States te gaan..........tja.

Hebben jullie ook de ticketprijzen in de pre-sale gezien? Goeiedag zeg !!!

"I don't have faith in faith, I don't believe in belief,......You can call me faithless".

MarcelH

Prijzen niet gezien. Waar hebben we het dan over?
Happiness is the road...

Thenop

De prijzen in de USA zijn helemaal niet normaal meer. Front row Madison Square Garden $450+. 3 hoog achter een paal gaat nog wel... maar ja, dan zit je dus echt heel hoog en ver weg.
Arrogance Is Bliss

MarcelH

Huh? Dat is toch nergens op gebaseerd! Wat is dit voor flauwekul? Neem dan Night of the Prog...   ;)... Drie dagen voor slechts € 129,-...

Nix mis met een concert van Rush, maar dit zou ik, ook hier, er niet voor over hebben. Ligt dit aan de band of aan de promotors?
Happiness is the road...

Thenop

Ik denk een beetje van allebei. De band wil gewoon bedrag X over houden aan het eind van de rit en het management moet ervoor zorgen dat dat er komt. Komt bij dat de concertkaartjes in de USA in monopolie worden verkocht (daar zitten we hier niet ver vanaf) waardoor de rijs enorm wordt opgedreven.
Overigens is die 450 gebaseerd op echt front row tickets, gereserveerd enzo.
Maar het blijft veel geld.
Arrogance Is Bliss

rushanne

In geen 450 jaar, zou ik willen zeggen. Ben blij dat ik ze nu een aantal keren heb gezien, en zal deze bedragen nooit neerleggen voor een concert.
Once upon a time, I could control myself

Marcel

Ik kan het toch niet laten, ik ga naar de beide concerten in TO. Heb vandaag alles geregeld.  ::)

Gaat er nog iemand van jullie naar ons bandje kijken?

Thenop

Ikke niet, maar ik wens je veel plezier! Doe ze de groeten maar van ons allemaal :-)
Arrogance Is Bliss