Author Topic: Klimmen tegen MS  (Read 1572 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcelH

• TNMS Member
  • It is here, it is now.
Klimmen tegen MS
« on: February 16, 2013, 19:14:58 PM »
Vandaag informatiebijeenkomst gehad van "Klimmen tegen MS". Zeer inspirerend. Op 20 mei beklimmen 375 lopers en fietsers de Mont Ventoux. 1, 2 of 3 keer. Dat alles om de strijd aan te gaan met MS. Concreet gaat het om het verbeteren van het dagelijks leven van mensen met MS en het vinden van betere behandelmethoden.

Ik ben één van de rijders. Als je een bijdrage wil doen, stel ik dat zeer op prijs. Je kunt dat doen door via http://klimmentegenms.nmsf.nl/sponsoring/default.aspx een donatie te doen. Als je de oproep wilt delen, je vindt deze ook op mijn Facebookpagina en je bent van harte welkom omde oproep van daaruit te delen.

Alvast dank!
Happiness is the road...

MarcelH

• TNMS Member
  • It is here, it is now.
Re: Klimmen tegen MS
« Reply #1 on: April 15, 2013, 22:12:21 PM »
Op 5 mei aanstaande sponsordiner voor "Klimmentegenms" bij restaurant "In Geuren en Kleuren" in Berg en Dal in Nijmegen. Check de Facebookpagina van het restaurant of van mij en noteer de datum vast in je agenda. Een dag naar festivals en aansluitend een diner voor het goede doel. Een mooie gedachte...
Happiness is the road...

MarcelH

• TNMS Member
  • It is here, it is now.
« Reply #2 on: October 30, 2013, 06:23:57 AM »
Klimmen tegen MS ook volgend jaar weer! Meer weten hierover of over hoe een bijdrage te doen? PM me gerust.
Happiness is the road...

MarcelH

• TNMS Member
  • It is here, it is now.
« Reply #3 on: April 27, 2014, 09:57:18 AM »
Klimmen tegen MS gaat ook in 2014 verder. En team 'Samen die berg op!' ook. We hebben dit jaar een ander team in vergelijkng met vorig jaar. Mijn zwager heeft zich als actief lid teruggetrokken. Daarvoor in de plaats fietsen nu een collega en haar vriend mee. Gisteren hebben we een geslaagde Koningsmarktdag gehad waarvan de opbrengst volledig naar het MS-Fonds gaat. We organiseren op 24 mei een dansfeest in Nijmegen en er volgt eveneens een diner. Kun je niet bij een van die activiteiten zijn en/of wil je ons steunen? Ga dan gerust naar www.klimmentegenms.nl waar je of op individuele deelnemer of op teamnaam een bijdrage kunt doneren. Alvast dank!
Happiness is the road...

MarcelH

• TNMS Member
  • It is here, it is now.
« Reply #4 on: May 13, 2014, 01:09:16 AM »
Op 18 mei aanstaande een sponsordiner tegen MS, georganiseerd door team Samen die berg op! samen met restaurant In Geuren En Kleuren te Berg en Dal, bij Nijmegen. Heb je nu zondag zin om je in te zetten voor het goede doel enkel en alleen door een hapje te eten? Neem dan contact op met het restaurant of met mij... Prijzen: volwassenen € 50,- waarvan € 22,50 naar het goede doel gaat. Kinderporties: € 25,- en daarvan gaat € 10,- naar het goede doel. Ook voor gezinnen dus behapbaar, denken wij.
Happiness is the road...

MarcelH

• TNMS Member
  • It is here, it is now.
« Reply #5 on: June 07, 2014, 09:36:24 AM »
Gisteren 2481 hoogtemeters in 126 kilometers. Als er iemand ons nog wil sponsoren, www.klimmentegenms.nl en zoeken op naam van team ' Samen die berg op!' of op naam van individuele deelnemers.
Happiness is the road...