Author Topic: Rush helsinkiin 10.6.2013  (Read 6340 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

absolutisti

• TNMS Member
  • 1981 & Limelight. That was the turning point.
Re: Rush helsinkiin 10.6.2013
« Reply #60 on: June 12, 2013, 11:33:49 AM »
Kuvia tuli jos jonkinmoisia. Hyviä on netissä ihmisillä vaikka kuinka paljon, fb ja ryhmänsä esim. Muutama oma valikoitu alla.

« Last Edit: June 12, 2013, 11:38:28 AM by absolutisti »
"No one gets to their heaven without a fight.."

hanski

• TNMS Member
  • "Time flies, whether you're having fun or not..."
Re: Rush helsinkiin 10.6.2013
« Reply #61 on: June 13, 2013, 20:23:12 PM »
Hieno muisto hemppa ! Näinkin (pitkän) poikasi siinä aika lähellä, itse olin Geddyn edessä rivi 8 ja sitten jotain rivi 4 nurkilla jota poke tuijotti tiukasti kun lakanaa näyttelin pariin otteeseen kera brittien, no saimpahan Geddyltä kait katseen heh myöhemmin. Hieno keikka oli ja ihan hiljaiseksi veti se soittotaito ja ammattimaisuus kaikessa, Geddy oli kyllä liekeissä ja miten hieno oli Neilin tomien käyttö jne + Howien valot. Pahus kun ei tullut Middletown Dreamsia vaan koittivat saada jäykät suomalaiset vauhtiin "Limelight"in kautta. 6521 oli katsojamäärä eli kiertueen selvästi pienin. Varmaan tän kesän jälkeen saa pari vuotta odotella seuraavaa kiertuetta R42, tiedä häntä mitä Ray sitten ehdotteleekin. LiveDVD/BR tulee sitten syksyllä ulos. Vanhojen biisien kiertue ois hieno. Rakkain bändi minulle koskaan, kukaan ei heitä ylitä, ikinä. Aika väsyneiltä näytti kiertuehenkilökunta ennen ja jälkeen keikan, tiukkaa on kiertäminen ja se taso mitä aina ylläpidettävä kireine ohjelma-aikatauluineen. Blah !