Maailman menoa

Started by Eya, February 24, 2005, 13:53:16 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kaitsu M.

En muusta tiedä mutta hiljaista on !!

Vaan eipä "tällä rintamalla" paljon ole tapahtumassa tai ilmeisesti odotettavissakaan. Kaitpa tämä taas tästä vilkastuu jossain vaiheessa, kun alkaa tapahtumaan...

Ja jossain vaiheessa se alkaa. Tavalla tai toisella.

Kaitsu

Raise your can of beer on high
And seal your fate forever

Micko

Katops onhan täällä kirjoituksia tällekin vuodelle jo ;D

No itsekin voisi enemmän kirjoitella, mutta mulla on kans mennyt vähän fiilikset tämän uudistuksen kanssa. Jäi paljon vanhoja juttuja lukematta, kun ne on kadonneet... Vaan koitetaanpa kehitellä jotain uutta tarinaa tänne suurempia tapahtumia odotellessa. Peartin kuulumisia on myös kiva lueskella sillä välin (kappas mulla onkin uusin lukematta) :)

Kaitsu M.

Jos tää nyt sit vaikka olisi maailman menoa....

Joku saattaa olla törmännyt Classic Rock Presents Prog -julkaisuun. Ostin itse muutaman viime vuoden irtonumeron hintaan 19 egee ja vähän päälle per kappale.
Nyt kuitenkin tilasin lehdykän ja seuraavat neljä numeroa ilmestyy kotipostilootaan hintaan 29,45 euroa (koko neljän numeron tilaus).

http://www.myfavouritemagazines.co.uk/store/displaystore.asp?sid=565

Kaitsu

Gary L. Grape

Laurasia-bändini kotisivut ovat auenneet tänään :)

Kaitsu M.

Sit ei kun sepalus auki ja rantaveteen, eli oikein hyvää juhannusta kaikille!!

Kaitsu

Gary L. Grape

Quote from: Kaitsu M. on June 24, 2010, 13:18:23 pmSit ei kun sepalus auki ja rantaveteen, eli oikein hyvää juhannusta kaikille!!

Sitä samaa :)

Kaitsu M.

Ja näinhän mä juhannuksena Danny Shown, Juha Tapion ja Irinan. Siis myös keikkoja   ;D

Kaitsu

Gary L. Grape

"Warning: this topic has not been posted in for at least 120 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic"

::)

No huhhuh...pitäisikö oikeesti järjestää jotain että saadaan porukka aktivoitua...? :P ;D

Kaitsu M.

ZZZZZzzzzz, zzzzzzz, talviunta.

Vaan eiköhän tämä vähän vilkastu kun alkaa tiettyjä ens vuoden keikkapäiviä putkahtmaan julkisuuteen / varmistumaan...
Kaitsu

Kaitsu M.

Alkaahan täällä eli tuolla tapahtumaan...  ;D
Kaitsu

Titiuu

Joo alkaa tapahtumaan, näinhän tässä käy.... Itsekin foorumipimennossa ollut toista vuotta, ja nyt kun eräitä uutisia kuulin niin - tsädäm - piti tulla tänne. Tyypillistä?

Mut parempi myöhään kuin ei?
If the future's looking dark
We're the ones who have to shine

Gary L. Grape

Muistakaa kaikki muuten käydä äänestämässä Other Bands-osion "TNMS Cup":issa, osallistun siinä. En kuitenkaan sano missä listassa kilpailen, äänestäkää vaan... ;D

Kaitsu M.

Pukki toi kaksi RUSH -dokkari DVD:tä, Beyond the Lighted Stage ja Classic Albums 2112 / MP.
Oikein ihmetellä täytyy, miten se pukki osasikaan tietää....

Jossain välissä luvassa siis muutaman tunnin tuokio aiheen tiimoilta.

:)
Kaitsu

Gary L. Grape

Kyllä on tullut paljon kommentteja työpaikalla, etenkin ruokalassa, kun minulla on ollut Leijonapaita päälläni koko päivän... ;D

Kaitsu M.

Kaitsu