Kuuntelussa tällä hetkellä

Started by Eya, March 06, 2007, 12:06:34 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Panu

Ai niin, kuuntelussa on viimeaikoina ollut iPhone , heh, piti tuollainen hankkia ja onhan se aika peli puhelimeksi.  Musiikkikirjasto kulkee k

Tomi

August 26, 2008, 19:18:07 pm #211 Last Edit: August 26, 2008, 19:19:33 pm by TM
Paramore : Riot !
Jollakin t

ordinary

Feedback ja oon aina tyk

Gary L. Grape

Metallica - Death Magnetic. Hemmetti, t

Panu

QuoteMetallica - Death Magnetic. Hemmetti, t

Gary L. Grape

Judas Priest - Sad Wings of Destiny

Monday_warrior

S-joen anttilasta tein pikaisia löytöjä: Yes: 90125, Stray Cats: the very best of ja Madonna: Confessions on a dancefloor. Näissä nyt viihdykettä hetkeksi. Tulee aina uteliaisuudesta katottua R-kohta  ja yllättävän paljon löytyi myös rushia eli vapouri, s and a, presto, roll the b. ja olikohan vielä permanent waves. Ei hassumpaa. Anttila on mielestäni taas parantanut (laajentanut) valikoimiaan verrattuna mennä vuosiin. Vai mitä mieltä on muu S-joen väki? siis joskus oli hyväkin aika kun levyt olivat vielä alakerrassa mutta sitten on ollut tällainen pintaliitoaika - mutta nyt näytti taas tosi hyvältä. ja dvd-valikoimakin oli varsin muhkea. Meni nyt off-topiciksi ja vähän mainonnaksikin mutta menköön.

Kaitsu M.

Nal Morse: Lifeline.

Olen vähän pettynyt... ainakin toistaiseksi, parin kuuntelun jälkeen.
Kaitsu

Raise your can of beer on high
And seal your fate forever

Gary L. Grape

Quote from: Kaitsu M. on November 03, 2008, 14:23:13 pmNeal Morse: Lifeline.

Olen vähän pettynyt... ainakin toistaiseksi, parin kuuntelun jälkeen.

Olen samaa mieltä, ei ollenkaan yhtä hyvä kuin muu tuotanto. Ehkä se kasvaa ajan myöten...mutta epäilen sitä... :-/

Täällä soi: Judas Priest - Unleashed in the East

Gary L. Grape

No niin! Kuuntelen "uutta" musiikkia Vaasasta...Process Pain :) Yhtye ilmeisesti perustettu 2006, en ole kuullut heistä ennen kuin huomasin muusikoiden.net sivuilla että heillä on keikka tulossa Vaasan Club 25:ssä 21.11

Me gusta mucho... ;)

Eya

Riverside basisti/solisti Mariuz Dudan soololevy  - Lunatic Soul.  Mielenkiintoinen tuttavuus. Jos Riverside on yhtään kolahtanut, kannattaa hankkia tämä myös.  8)

Risto Malinen

MARILLION : Live at Hammersmith Odeon 14.12.1984

Eli levy 5 tuolta 6 CD:n boksilta Early Years, jonka pojat niin asiantuntevasti osasivat ostaa minulle joululahjaksi.  ::)

Monday_warrior

Kings of Leon: Only by night. Tykkään kovasti!

Gary L. Grape

James Bowman (countertenor)/The King's Consort/Robert King (director) - "Mr Henry Purcell's Most Admirable Composures"

Eya

Nettiradio Morow.com   progeeeee   ja tällä hetkellä soi Rush: Working Man