Author Topic: Kerro, kuka olet !  (Read 25717 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

neurotica

• Newbie
  • *
Re: Kerro, kuka olet!
« Reply #300 on: May 09, 2008, 13:24:13 PM »
Aikani lueskeltua, p

Monday_warrior

• Guest
« Reply #301 on: May 09, 2008, 20:13:21 PM »
Tervetuloa joukkoon neurotica!!

mikonukeli

• Guest
« Reply #302 on: May 12, 2008, 18:00:49 PM »
P

Gary L. Grape

• TNMS Member
  • B.B. King, Johnny Cash, Metallica and Laurasia...
    • Everyone would gather...
« Reply #303 on: May 12, 2008, 19:05:46 PM »
Tervetuloa Neurotica ja Miksu :D

Micko

• TNMS Member
« Reply #304 on: May 21, 2008, 21:32:01 PM »
Terve vaan Porta, Neurotica ja Miksu! Hienoa ett
« Last Edit: May 21, 2008, 21:38:44 PM by micko »

jablo

• TNMS Member
  • I love Rush!
Re: Kerro, kuka olet !
« Reply #305 on: January 07, 2010, 21:06:10 PM »
Morjens kaikille, tässä Jablo!

Oon itse asiassa ollu täällä foorumilla joskus aikoja sitten, mut sit pienet lapset ja muut kiireet on pitäneet poissa. Nyt muistin aikana ajattelin loggautua uudestaan samanhenkisten rush- ja toki muunkin sitä läheltä liippaavan kaltaisten musiikin kuuntelijoiden kommenttien toivossa. Taitaakos sitä monimutkaisemmin sanoa..? ; )

Anyway, oon tukevasti keski-ikäinen (40 v. ja ylpeä siitä!) patu ja pitkän linjan rokkidiggari. Kliseisesti koko Rushin tuotanto löytyy, niin LP-, CD- kuin DVD-muodossakin. Pari kertaa oon bändin todistanut livenä, Tukholmassa 2004 ja Helsingissä 2007 (niinkuin varmaan aika hiton moni muukin suomalainen). Moni muukin genreä lähellä ja joskus aika kaukanakin oleva uppoaa. Lista olisi loputon, mutta tällä pääsee vähän alkuun: Jethro Tull, Opeth, Paradise Lost, Black Sabbath, AC/DC, Agonist, Neil Young ja niin paljon niin edelleen. Näin keski-ikäisenä patunakin olen ylpeä siitä, että jaksan edelleen innostua musiikista, jopa joistakin uusista tulokkaista. Keikoista sen verran, että Rammsteinin, Kissin ja U2:n menen todistamaan tänä vuonna livenä. Ehkäpä jotain muutakin.

Olkaapa yhteydessä. Minäkin yritän olla.

T. Jablo

cml

• Newbie
  • *
  • I love Rush!
« Reply #306 on: September 25, 2010, 00:03:26 AM »
im simela and im from Greece and i love finland :)

Titiuu

• TNMS Member
  • I hear their passionate music...
« Reply #307 on: November 26, 2010, 09:10:33 AM »
Oon itse asiassa ollu täällä foorumilla joskus aikoja sitten, mut sit pienet lapset ja muut kiireet on pitäneet poissa. Nyt muistin aikana ajattelin loggautua uudestaan samanhenkisten rush- ja toki muunkin sitä läheltä liippaavan kaltaisten musiikin kuuntelijoiden kommenttien toivossa. Taitaakos sitä monimutkaisemmin sanoa..? ; )

Anyway, oon tukevasti keski-ikäinen (40 v. ja ylpeä siitä!) patu ja pitkän linjan rokkidiggari
Jablo, piti ihan lainata sun tekstiä, kun tää menee aika lailla yks yhteen mun kanssa, toki tuo patu-kohta poikkeaa, nainen kun olen, ja kaks vuotta nuorempi (teini!).

Mulla on paljon musiikkisuosikkeja, kuuntelen sujuvasti kaikenlaista laidasta laitaan, mutta mulla on Kaksi Suurta, Rush ja U2. Niitä olen diggaillut 1980-luvun puolivälistä alkaen, ne on mun elämän suuri rakkaus. Aika lailla elämä hellinyt näiden suhteen viime vuosina, ensin Rush muutama vuosi sitten Helsingissä, viime kesänä U2, molemmat keikat, ekana iltana ihan eturivissä, tokana iltana sisäringissä, ringin ulkokehän "ekassa rivissä" kaiteessa roikkumassa, kosketusetäisyydellä bändistä kun kulkivat siinä rampilla. Nyt ennakkomyynnistä ostin Rushin keikalla istumapaikat, kun mieheni lähtee näillä näkymin mukaan eikä ole jonotteluihmisiä... Ja sain paikat siihen lähimpään katsomoon eturiviin. Kivasti menee. Ensin Rushiakin odotin 19 vuotta, että näkisin livenä, ja sit onkin jo kohta toinen keikka perään. Ja välissä vuosien tauon jälkeen myös U2. Vielä kun näkisin yhden uudemmista suosikkibändeistäni, Metsatöllin, livenä, olis jo asiat liian hyvin. Metsatöll on mainio virolainen etnometallibändi, että ei mulla nää musiikit mitenkään rajoittuneita ole, kun kolmen kärki tällainen.  ;)

Foorumi-surffailulta yrittävät aikaa viedä työ, mies ja lapset (3 kpl ikävälillä 5-10v). Mut näköjään kun tilanne on päällä, sitä ylittää vastukset ja kykenee suuriin suorituksiin, foorumille loggautumiseen...

Aatelkaas, luvassa monta ihanaa odotuksen kuukautta!
If the future's looking dark
We're the ones who have to shine

MW

• TNMS Member
« Reply #308 on: November 26, 2010, 09:24:03 AM »
Kiva kuulla myös naisfaneista, jotenkin kyl muistankin sut  :)  Kyllä tätä Rush-harrastusta kieltämättä haittaa välillä mies ja lapset  ;D ja vielä hevonenkin. Jumalade meidän tammalla on varsominen just tuolloin, toivon toooooodella hartaasti ettei varso 4.5., olisi kyl todella erikoinen sattumusten summa, mutta nuollemain se pakostakin menee. Hevonenhan yleensä varsoo helposti mutta olisi kyl hyvä olla paikalla seuraamassakin - kuitenkin jo taloudellisestikin kova sijoitus varsassa... Lisäksi meillä vielä kovin sesonki vuodesta eli kylvönteot ja munki pitäis olla käytännös pellolla ja muonittaa väkeä. Mutta tulen sinne vaikka mikä olisi!!! Syököhön väki vaikka kynsiänsä sillä välin  ;) Täpinöissä kyllä ollaan ja tämä päivä on vähän jotenkin hyper-oloinen...meni niin tiukoille tuo lipun hankkiminenkin - kun vähän vastusti. Mutta onneksi täällä foorumilla tuntuu olevan ihania ihmisiä, jotka auttavaa hädässä.

Titiuu

• TNMS Member
« Reply #309 on: November 26, 2010, 10:18:14 AM »
Ihanaa kun ollaan taas "back in business", mullakin aika hyper-olo. On sulla MW hiukka vastuksia matkalla, mut eiköhän se onnistu, toivotaan näin! Mulla hyperolo ei tästä laannu, klo 14 pitäis jo treffata kaveri kaupungilla, vapaapäivää kun vietän, mut olen siitä lipun ostosta asti istunut tässä ällistelemässä. Varasin majoituksenkin jo... Mun ahteriin on kasvanut kiinni nojatuoli. Mut mä nousen ihan just! Ihan ihan just!

mary

• TNMS Member
« Reply #310 on: December 03, 2010, 16:30:34 PM »
Moving Pictures kolahti kunnolla 1992 ja siitä lähtien olen Rushia kuunnellut. 2007 Hesan keikalla ja nyt malttamattomana odottelen uutta keikkaa, liput on hommattu. Saan kuunnella Rushini ihan yksin, mies ei fanita yhtään. :)

Gary L. Grape

• TNMS Member
  • B.B. King, Johnny Cash, Metallica and Laurasia...
    • Everyone would gather...
« Reply #311 on: December 03, 2010, 16:53:25 PM »
Mulle kolahti Exit Stage Left vuonna 1991 :) Tervetuloa mary.

Eya

• TNMS Moderator
  • TNMS Member
« Reply #312 on: December 03, 2010, 22:12:04 PM »
Tervetuloa mukaan mary !!! Tom Sawyer Moving Pictures :ltä kolahti joskus 82 -83 ja sillä tiellä ollaan vieläkin. Eka levy tosin oli Signals ja Moving pictures tuli kokoelmiin joskus paljonkin myöhemmin. Kiva nähdä uusia "kasvoja" täällä .  Et ole ensimmäinen naispuolinen, joka sanoo, että saa kuunnella Rushit ihan yksin.  Aika mielenkiintoista, että Rush mielletään hyvin maskuliiniseksi bändiksi, jolla ei ole naisfaneja paljoa suhteessa miehiin. Ja sit ku nainen on fani niin puolisko ei ole mukana ollenkaan ...  Mikä moisen aiheuttaa, siinäpä kysymys jollekkin rock proffalle :D  Minä taidan olla yksi harvinaisista poikkeuksista, kun rakas ukkokulta fanittaa myös ja on mieluusti tulossa keikoille taas :)

Titiuu

• TNMS Member
« Reply #313 on: December 04, 2010, 16:36:05 PM »
Mulla kolahti Tom Sawyer vuonna 1986, kun soiteltiin silloisen poikaystäväni, nyttemmin ex-aviomieheni kanssa toisillemme lempibändejämme (mulla U2, hällä Rush). Kuuntelin sitten kaikki siihen mennessä ilmestyneet levyt ja siinä se sit oli.

Tuo tutkimusaihe olisi kyllä kiinnostava, Eya. Mä kyllä lasken musiikin riemuvoitoksi sen, että mies sanoi lähtevänsä toukokuussa keikalle mukaan. No hieman tyrkytin: hoi kulta, mä ostan sullekin lipun ja maksan sen, lähdetkö mukaan, mä suostun sit lähtemään jalkapallo-otteluun sun kanssa... Mies sanoi okei, ja mä ällistyin. Olenko pelastanut hyvälle musiikille aivan toivottoman tapauksen - miehen, jonka levyhyllystä löytyy ihan kohtuullisen musiikin lisäksi esim. runsaasti Einin tuotantoa ja Raptoria sekä 1980-1990-lukujen saksalaista diskohumppaa. Jos näin on, voin olla hyvin ylpeä, eikö? Aivopesu tuottaa tulosta... ;)