Mededelingen moderators

Started by Wim, October 07, 2004, 20:36:00 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Seev

Duidelijk Ron.
Ik wil nu echter reageren op de post van Derailed, maar kan dit niet doen, zonder "iets te verklappen". En om nu de hele post in het highligth to read gebeuren te zetten...
Mijn voorstel is om duidelijk bij dit subject (en komende onderwerpen met spoilers) te vermelden waar het om gaat.
In dit geval "spoiler, mogelijke setlist"
Iedereen weet dan waar het over gaat en kan zelf beslissen of men het topic wil openen.
Er hoeft dan eigenlijk ook niet meer gehighlight worden.

Ron

Peter, reageer dan met een nummer referentie naar de lijst van Derailed.
Dat scheelt in ieder geval de titel van de song.
Dat geluk verdwijnt voor geld

Ahoy, Ahoy, Ahoy, Ahoy, Madison Square Garden, Wembley Arena, Ahoy, Ahoy, Ahoy.

Crewe

Avalon

Waarom wordt er telkens een topic gesloten?  ::)

Er is al eerder aangeven dat mensen dit niet prettig vinden.
"Alles Goed?"
(Geddy Rotterdam '83, '88, '92, '04, '07, '07, '11, Amsterdam '13)

Henk

Je bedoelt dus de topic die ik net sluit over "Een mooi ahoy toegewenst".
Ik vind dat die niet meer relevant zijn om langer open te laten omdat dat voorbij is. Hou het gewoon bij de actuele topics die dan ook bovenaan blijven staan, en in zo'n topic wordt dan verder toch niets meer gedaan, dus daarom sluit ik ze. En ja wil er nog wat inzetten, dan wordt ie op verzoek gewoon weer geopend ...

Arjan

Ik vind dat je oude topic's van jaren geleden wel eens helemaal mag verwijderen?
Want die leest toch geen hond meer.
Komt er eens weer een goed overzicht.

Ron

QuoteIk vind dat je oude topic's van jaren geleden wel eens helemaal mag verwijderen?

Daar wordt op het algemene board niveau zo af en toe wel eens over gediscussieerd, maar er zijn nogal wat mensen die aan hun post count hechten en die willen al die posts niet kwijt. :)

In de loop der jaren zakken die topics toch ver weg, en die zie je alleen op de allerlaatste pagina's van de Dutch section. De recente topics blijven toch op de eerste pagina/pagina's beschikbaar, dus je hoeft nooit ver te zoeken. Vandaar ook dat veel topics gewoon open blijven, als de aandacht verslapt, dan verdwijnen ze toch in de tombes van de Dutch section, waar bijna niemand ze meer ziet.

Crewe

Avalon

QuoteJe bedoelt dus de topic die ik net sluit over "Een mooi ahoy toegewenst".
Ik vind dat die niet meer relevant zijn om langer open te laten omdat dat voorbij is. Hou het gewoon bij de actuele topics die dan ook bovenaan blijven staan, en in zo'n topic wordt dan verder toch niets meer gedaan, dus daarom sluit ik ze. En ja wil er nog wat inzetten, dan wordt ie op verzoek gewoon weer geopend ...

M.i. was ie nog actueel en een mooie mogelijkheid om Herman te behouden, ik vind het sluiten van een topic ook niet echt functioneel tenzij er misbruik van wordt gemaakt of zo, dat was hier niet het geval. Maar goed meningen mogen verschillen en de mod heeft natuurlijk het laatste woord.  ;)
"Alles Goed?"

Avalon

QuoteIk vind dat je oude topic's van jaren geleden wel eens helemaal mag verwijderen?

Mbt overzicht: klein beetje discipline van de gebruikers hier om niet voor elk wissewasje een topic te openen, kijk eerst of je het bij de bestaande topics kwijt kan. Dat komt het overzicht ten goede. Wat mij betreft hier ook een rol voor de mods weggelegd.  ;)
"Alles Goed?"

AIR

Mededeling aan Mods.

Kan er iets gerepareerd/gedaan worden aan de verdwenen stukken tekst  uit oude posts?
"I've actually seen women fans with boyfriends that they've clearly dragged to the show. They're not pleased to be there, while their girlfriends are singing every word."
G. Lee

Ron

Quote from: AIR on October 08, 2008, 19:20:09 pm
Mededeling aan Mods.

Kan er iets gerepareerd/gedaan worden aan de verdwenen stukken tekst  uit oude posts?

Dat zal ik eens nagaan bij Stewart, Ria, maar ik geloof niet dat er veel aan gedaan kan worden, helaas.

Crewe

Ron

Helaas Ria, dit is ergens bij de conversie mis gegaan en niet meer te achterhalen waar precies.
Een poging om het repareren zou alleen maar meer schade berokkenen, dus we zullen hier mee moeten leven.  :-\

Crewe

Mabel

Ik vind het ronduit    dat het allemaal    is  kan hier echt niks   gedaan  ;D