Author Topic: Nieuwe Cd-releases  (Read 12266 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thenop

• TNMS Member
Re: Nieuwe Cd-releases
« Reply #120 on: January 14, 2017, 18:34:50 PM »
Toch even een lanske breken voor de nieuwe van Pain of Salvation. Ik ben de band een beetje uit het oog verloren tijdens de Scarsick periode en daarna, maar toen een aantal maanden geleden Remedy Lane (remixed en een live versie) in de schappen lag heb ik die gekocht.
En dan nu het nieuwe In the Passing Light of Day. Dat is echt een prachtige plaat geworden in de oudere PoS stijl waar ik zo blij van wordt. Een selecte sogs die de veelzijdigheid van de band goed laat horen: van ingewikkeld en technisch hoogstaand (de opener) tot ronduit heftig (Reason) naar prachtig en melodieus, deze plaat heeft het allemaal. Komt nog eens bij dat ik de snaredrumsound een van de mooiste ooit opgenomen vind. Ik zeg wel vaker: aanrader, maar als je de oudere PoS een warm toedraagt dan is dit een volwassener en veelzijdiger plaat geworden dan ze al kende.
Arrogance Is Bliss

avilla

• TNMS Member
« Reply #121 on: March 30, 2017, 12:02:57 PM »
Potverdorie, krijg ik zowaar in mijn mail een bericht dat er gepost is op t-n-m-s
Toch maar even gekeken naar de nieuwe berichten, en wat blijkt...er is hier nog een liefhebber van Birth of Joy :-)
Laat dat nou net mijn nieuwe favoriete band zijn. Ze doen hun naam eer aan.
In ieder geval een band die je regelmatig op Nederlandse podia kunt zien, want live zijn ze me toch een potje lekkurrrrrrr

Ik ben boos op Rush omdat ze ons overgeslagen hebben met hun R40 tour,
daar waar ik wel verwacht had dat dat nog zou gebeuren, heb er dus geen geld in gestoken om ze overzee te gaan zien.
En nu zijn ze gestopt, Bah.
I wish I was a vulcano, laying on my back all day smoking,
while people would say; "look she's working".

Thenop

• TNMS Member
« Reply #122 on: April 01, 2017, 18:02:02 PM »
Misschien moet je eens wat andere, nieuwe bandjes erbij zoeken om te zien :-)
Ik ben zelf erg blij met Death Alley en Dool. Allebei Nederlands en de afeglopen tijd best wel in het land te zien (geweest).

Maar het zal hier idd wel een dooie boel worden nou Rush op z'n gat ligt.
Ik ga eerst as donderdag eens naar Ghost, dan in mei naar Kiss(natuurlijk) en in juni Alter Bridge en dan in juli Guns 'n' Roses, Het najaar heb ik nog niet gepland.
Ach, je moet toch wat doen.
Heb overigens ook the Pineapple Thief ontdekt. Geweldige band, aanrader (indien nog onbekend).
Arrogance Is Bliss

MarcelH

• TNMS Member
  • It is here, it is now.
« Reply #123 on: September 13, 2017, 14:43:05 PM »
Happiness is the road...

Thenop

• TNMS Member
« Reply #124 on: September 13, 2017, 18:35:04 PM »
Ha die Marcel, ja zeker wel. Netjes geschreven meneer de journalist.
Ik schrijf tegenwoordig proza, ook leuk! Alles goed verder?

NIeuwe cd's, tsja. De laatste tijd regent het fijne platen. De nieuwe Qotsa, Steven Wilson, de nieuwe topplaat van Motorpsycho, Foo Fighters komt eraan, net als Black Country Communion. Lync Mob, Riverdogs, Prong, Alice Cooper. Nee geen gebrek aan nieuwe platen!
Arrogance Is Bliss