Author Topic: Nieuwe Cd-releases  (Read 12264 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SonicBrew

• TNMS Member
Re: Nieuwe Cd-releases
« Reply #90 on: October 15, 2009, 19:53:17 PM »

« Last Edit: December 04, 2009, 13:32:47 PM by SonicBrew »

SonicBrew

• TNMS Member
« Reply #91 on: December 04, 2009, 13:36:57 PM »
Nieuwe Frank Zappa release Philly 1976!
De nieuwe ZFT release is een Philadelpia concert van 29 october 1976.

Zappa’s band bestond toen uit FZ, Ray White, Patrick O’Hearn, Terry Bozzio, Eddie Jobson & Bianca Thornton

Songlist: The Purple Lagoon, Stinkfoot, The Poodle Lecture, Dirty Love, Wind Up Workin’ In A Gas Station, Tryin’ To Grow A Chin, The Torture Never Stops, City Of Tiny Lights (incl. The Sanzini Brothers Piramid Trick), You Didn’t Try To Call Me, Manx Needs Women, Titties ‘n Beer, Black Napkins, Advance Romance, Honey Don’t You Want A Man Like Me?, Rudy Wants To Buy Yez A Drink, Would You Go All The Way?, Daddy Daddy Daddy, What Kind Of Girl Do You Think We Are?, Dinah-Moe Humm, The Purple Lagoon, Stranded In The Jungle, Find Her Finer, Camarillo Brillo, Muffin Man, The Purple Lagoon

Interessant voor de Zappa-liefhebbers hier ( ???): goeie setlist en line-up !

SonicBrew

• TNMS Member
« Reply #92 on: August 01, 2013, 16:05:55 PM »

Paul

• TNMS Member
  • the RUSH-experience
« Reply #93 on: September 08, 2013, 17:49:38 PM »
Blackfield 4

Teleurstellende 31 !! minuten muzikaal behang.
Herinnert in niets aan de Blackfield die we kennen.
Niet onbeluisterd aanschaffen.

Thenop

• TNMS Member
« Reply #94 on: October 05, 2013, 17:33:34 PM »
Heb de nieuwe Alter Bridge binnen: mooie plaat, sterker dan ABIII, vooral een stuk heavier.
verder heb ik Gov't Mule's Shout! op vinyl (4 lp's!) binnen, mooie plaat, heel divers.
En vanmiddag een re-issue op groen vinyl van Fait No More's the Real Thing opgepikt.

Over een week of 2 de nieuwe Monster Magnet en Pearl Jam en we kunnen er weer even tegenaan....
Arrogance Is Bliss

Thenop

• TNMS Member
« Reply #95 on: October 17, 2013, 18:40:32 PM »
En die Monster Magnet en Pearl Jam zijn dus binnen.
MM op vinyl, prachtig, een heerlijk zwevende spacerock plaat gewonrden, terug naar de 90'er jaren dus.
En PJ, ja, ik vind hem heerlijk. Sluit een beetje rustig af, overblijfsels van Vedder's solo uitstapjes, maar het titelnummer en Sirens zijn echt wereldnummers.
En ook nog: The Answer - New Horizon. Ook al op vinyl, goudkleurig om precies te zijn en wat een plaat zeg! Heerlijk rockend met die geweldige stem. Echt een mooie en lekkere plaat.
Arrogance Is Bliss

MarcelH

• TNMS Member
  • It is here, it is now.
« Reply #96 on: October 30, 2013, 06:21:54 AM »
Tja... Toch hier even jullie wijzen op de laatste creatie uit van De Staat, I_Con. Zeer strakke en afwisselende cd. Recensie en interview ondermeer op www.musicfrom.nl. Houd je van modern en ben je niet bang voor experiment, dan is I_Con misschien iets voor jou.
Happiness is the road...

Thenop

• TNMS Member
« Reply #97 on: February 18, 2014, 18:01:53 PM »
3 januari de laatste post?
Oef… geen NL'ers meer actief dan?

In ieder geval heb ik de nieuwe Motorpsycho in bestelling staan, op vinyl.
En dan natuurlijk Adje's Moonkings. De eerste tonen op internet klonken veelbelovend, de 2 volledige nummers ook! Dus gelijk besteld, ook op vinyl.
Alleen, Ad, waarom dan toch zo'n draak van een ballade (met videoclip)? Ben geen fan van ballades maar deze is ook echt matig hoor.
Betere hoop voor de rest van de LP!

Arrogance Is Bliss

avilla

• TNMS Member
« Reply #98 on: February 19, 2014, 13:56:53 PM »
3 januari de laatste post?
Oef… geen NL'ers meer actief dan?

Ik ben er nog wel zo nu en dan, maar ja tegen jezelf praten is nogal zielig, toch?.....
I wish I was a vulcano, laying on my back all day smoking,
while people would say; "look she's working".

Thenop

• TNMS Member
« Reply #99 on: February 19, 2014, 16:10:29 PM »
Valt wel mee zo blijkt. Er wordt terug gesproken :-)
Arrogance Is Bliss

avilla

• TNMS Member
« Reply #100 on: February 21, 2014, 12:33:58 PM »
Ik merk dat je vooral vaak in de nieuwe Cd releases post, en daar heb ik helaas niet zo veel mee, hou me niet zo bezig met nieuwe muziek kopen.
Als ik al eens iets koop is het iets dat ik jaren geleden nog op cassette had staan en nu wel eens in het echie wil hebben, en dat is dus al oud.
Of ik koop 2de hands vinyl.... ::)

Voor de rest, is het geduldig wachten totdat de facebook-bubble gaat barsten......

Thenop

• TNMS Member
« Reply #101 on: February 21, 2014, 18:05:53 PM »
Die Facebook bubbel doe ik sowieso niet aan mee.
2e hands vinyl is ook gewoon geweldig, 2 weken geleden nog MSG's One Night at Budokan gekocht in Rotterdam. Niks nieuws aan.
En ik denk eerlijk gezegd dat ik ook vrijwel geen cd's meer zal kopen. Het is vinyl (nieuw of 2e hands) of download deze dagen.
Arrogance Is Bliss

avilla

• TNMS Member
« Reply #102 on: March 10, 2014, 12:23:34 PM »
Ben eerlijk gezegd ook wat bang dat die muziek die ik dan wel nog aanschaf (ook al is het oud en 2dehands) niet echt interessant is voor hier.
Mijn muziekkeuze (naast Rush) is eigenlijk best wel wat doorsnee....(vind ik zelf dan hè)
En wat ik ook regelmatig doe is een plaat aanschaffen en hem dan ongedraaid in de platenkast zetten  ::)
Heb te maken met een autistisch kind in huis die vaak vraagt of de muziek uit kan....behalve als ik Rush opzet...(heb ik dan wel weer mazzel mee)
Dus ja muziek draaien thuis doe ik eigenlijk niet zo veel, en dan heb ik ook niet echt veel te melden.

M'n nieuwste aanwinst is (door collega van mij op usb stick gezet zodat ik het kon overzetten op m'n MP3 speler)
Remain in Light van de Talking Heads.

Thenop

• TNMS Member
« Reply #103 on: March 10, 2014, 15:06:21 PM »
Nou, met de Talking Heads is anders niks mis.
Sterker nog, wat mij betreft samen met The Police DE band van de jaren '80 qua vernieuwing. Die live platen van ze zijn ook geweldig. Iedereen roept altijd dat Stop Making Sense zo goed is, dat is ook wel zo, maar stiekem is The name of this band is Talking Heads nog net wat beter :-)

Bij mijn zij de nieuwe Motorpsycho en Adje's Moonkings binnen. Allebei prima. 
Ik denk trouwens dat er veel meer "doorsnee" (wat is dat eigenlijk?) wordt gedraaid hier dan met wil toegeven. Er heerst altijd zo'n vooroordeel dat echt populaire of doorsnee muziek niet "zou kunnen of mogen". Wat een onzin Een goed liedje is een goed liedje.
Arrogance Is Bliss

MarcelH

• TNMS Member
  • It is here, it is now.
« Reply #104 on: March 10, 2014, 23:05:38 PM »
Sterker... Soms is prog (even generaliseren) in al zijn vernuft soms ontegenzeggelijk saai. Waarom, waarom, vraag ik me dan soms, al dan niet schouderophalend, af. "And the meek shall inherit the earth"... Laten we het daar maar op houden.
Happiness is the road...